Mijn Hanukkah voorbereiding.

9 februari 2015

Hoi,

ik kon het niet laten maar wil nu al zo graag op mijn reisblog schrijven over mijn ervaring met Hanukkah, het kindertehuis van Mariette en Moses in Ghana waar ik naar toe mag. Haha maar ik ben er nog niet heen. Ik moet nog 2 lange weken wachten. Maar als ik daar nog niet heen kan dan moet ik mij hier maar vast verdienstelijk maken voor hen.

De mooie foto's laat ik nog even over aan Pam die daar nu al 5 weken is. Ik geniet volop als ik haar met de kids zie stralen. We kunnen samen zoveel goeds doen. Zij alvast in Hanukkah en ik hier.

De eerste acties hebben we gehad. Wat een een groot succes. € 876,- ingezameld via de KerstBalance en de AquaBurn.
Oude Mobieltjes actie loopt nog steeds we hebben al over 300 mobiels ontvangen. Wauw wat goed.
Op zaterdag 25 januari werd mij een cheque van €764,55 aangeboden door de jongerengroep uit Beuningen. Ik was diep onder de indruk door al deze goedheid van de mens.

Na dit alles heb ik besloten dat ik me in de toekomst graag wil blijven inzetten voor Marietteschildcare.
Dus in overleg Marjo ben ik gestart met 2 nieuwe acties. Kinderkleding en schoenen nieuw of gebruikt alles is welkom. Maar vooral kleding voor kinderen vanaf 6 jaar. Daar is in Hanukkah een groot tekort aan.
Mijn 2de actie. Verzamelen van zoveel mogelijk luiers voor grote kinderen.
2 mooie acties waar ik me graag ik voor inzet. Hoe mooi kan dit alles zijn. Laat ik toch iemand via marktplaats hebben ontmoet die regelmatig in Ghana komt en mij heel graag wil helpen. Ze heeft heel veel kleding. Aankomende week ga ik haar ontmoeten en gaan we gezamelijk de kleding alvast sorteren. Ik geloof niet intoevalligheid. Ik geloof dat dit zo heeft moeten zijn. Iemand ontmoeten die net als ik graag helpt en iets geeft aan deze kinderen. Ik voel me nu al een bevoorrecht mens dat ik dit mag doen en daarbij al zoveel lieve mensen heb ontmoet die spontaan hun hulp aanbieden dmv allerlei kleine speciale acties.

Hoe groot is straks mijn hart om daadwerkelijk deze kinderen te mogen ontmoeten. Ik wil nu al dansen en juichen maar zal mijn energie meenemen naar hen waar ik ze hopelijk een beetje blij mag maken met mijn energie. Met dans en muziek maar vooral met mijn liefde.

Ik hou jullie graag op de hoogte in de komende tijd.
Liefs inge

1. Jose stroot:
    9 februari 2015
    Hoi inge, nu weet ik waar pam haar schrijf talent van heeft. Super wat jullie doen
  2. W. Sleiderink:
    10 februari 2015
    Inge mogen wij jouw ook volgen we denken dat jouw verhalen net zo leuk zijn als die van Pam en door ons met plezier worden gelezen.Je eerste verhaal was mooi om te lezen
    groeten ui Zwolle
  3. Maria van beek:
    13 februari 2015
    Hoi lieve Inge
    wat leuk om te lezen hoe jouw Ghana avontuur begint en gaat verlopen. Ook jij hebt het Ghana virus al flink te pakken. En je hebt mij ook haha weer flink geïnfecteerd ....Het Was Gisteren erg leuk je te ontmoeten en Iets samen te kunnen doen voor Hannukah. En wat hebben we veel gemeen hè
    ik wens je super veel succes met de laatste voorbereidingen en een geweldige tijd in Ghana. Liefs Maria
  4. Petra:
    24 februari 2015
    Hallo Inge
    Goed aangekomen? Op school hebben ze waarschijnlijk ook nog 5 bureaus. Kunnen ze die ook gebruiken? Veel plezier.